۵ نفر از هنرمندان استان فارس در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور به رقابت می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی رنجبر معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در سایت جشنواره، آمار نهایی ثبت نام کنندگان این دوره، ۸۰۰ هنرمند در ۱۰ رشته هنرهای تجسمی از جمله عکاسی، نقاشی، طراحی، پوستر، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی، کاریکاتور، نگارگری و هنرجدید و با بیش از ۳۰۰۰ اثر بود که برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند، از این تعداد ٤٢٥ هنرمند زن و ٣٧٥ هنرمند مرد متقاضی حضور بودند.

وی افزود: در نهایت از میان ثبت نام کنندگان ۱۶۸ نفر برای حضور در بخش پایانی جشنواره و شرکت در کارگاه های آموزشی پذیرفته شده که ۵ نفر از آنها از استان فارس و در رشته های خوشنویسی، تصویرسازی و نقاشی هستند.

رنجبر بیان کرد: در جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور بیشترین پذیرفته شده از استان اصفهان با ۲۲ هنرمند و پس از آن تهران با ۱۹ و آذربایجان با ۱۸ هنرمند بیشترین پذیرفته شده را داشته اند.

بیست و چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ٢٠ تا ٢٣ شهریور جاری در استان کرمان برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

حضور هنرمندان فارس در جشنواره هنرهای تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار