مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: تابستان امسال 3 هزار و 230 دانش‌آموز استان خراسان شمالی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: در تابستان 96، تعداد 3 هزار و 230 نفر به مسابقات کشوری اعزام شدند که از این تعداد، 84 نفر در مسابقات فرهنگی هنری،42 نفر در مسابقات قرآنی،29 تیم تربیت‌بدنی در تعداد 500 نفر خوش درخشیدند و مقام‌های برتر کشوری را کسب کردند.

وی افزود:در اردوی پیشتازان تعداد 630 نفر در قالب 4 گروه اعزام شدندکه به ترتیب 2گروه مرد و زن با تعدادی 126 نفر و 2 گروه مسئولین بودند که به ترتیب هرکدام در قالب گروه های 189 نفره در این مسابقات حضور داشته اند.

حاتمی در خصوص کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان گفت: امیدواریم با همکاری آستان قدس رضوی و همچنین اعتبارات بسیج سازندگی و برنامه‌ریزی در برگزاری جشن عاطفه‌ها بتوانیم به دانش آموزان بی بضاعت کمک کنیم.

وی با تأکید بر تهیه لباس های دانش آموزان مدارس در تولیدی‌های استان گفت: بایستی تمامی لباس های فرم مدارس در تولیدی‌های داخل استان انجام شود و این خود باعث ایجاد اشتغال برای خیاطان استان خواهد شد.

حاتمی افزود : سرانه های ابلاغی برای کمک به مدارس زلزله‌زده شروع به هزینه کرد شده و در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان هزینه شده است و بخشی از اعتبارات باقی‌مانده است.

حاتمی به برطرف شدن مشکل سیستم های گرمایشی با هماهنگی سازمان مدیریت تاکید کرد.

وی در خصوص مقام‌های کسب‌شده توسط معلمین برتر استان گفت: معلمین استان، 14 مقام کشوری در الگوی تدریس متوسطه اول، متوسطه دوم و جشنواره هنرهای تجسمی کشوری و کسب رتبه دوم نانو را به دست آورده اند که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/آ

اعزام 630 نفر مرد و زن خراسان شمالی به اردوی پیشتازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.