رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمارگفت:با پاکسازی کامل دیرالزور سوریه ناامیدی زیادی در تروریست‌ها به وجود آمده و آنها به پایان عمر خود نزدیک‌تر می‌شوند.

تکفیری‌ها جایی در سوریه نخواهند داشتحجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره روحیه انقلابی جوان امروز، اظهار کرد: جوانان نسل امروز به دولت روحیه انقلابی و جهادی می‌دهند.

وی ادامه داد: با مطالعه زندگینامه جوانان نسل دوران دفاع مقدس متوجه افزایش ایمان به خدا و فراگیرتر شدن ماهیت استکبار ستیزی در بین جوانان نسل امروز می‌شویم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار پیرامون عملیات آزادسازی استان دیرالزور سوریه بیان داشت: با فتح این منطقه یکی از بزرگترین مراکز پشتیبانی و تدارکاتی تکفیری‌ها از بین می‌رود.

وی افزود: با پاکسازی کامل دیرالزور سوریه ناامیدی زیادی در تروریست‌ها به وجود آمده و آنها به پایان عمر خود در سوریه نزدیکتر می‌شوند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه با آزادسازی دیروالزور تروریست‌ها جایی برای ماندن در سوریه نخواهند داشت، تأکید کرد: به طور عمده مراکز پشتیبانی و ارتباطی تروریست‌ها قطع شده و نقطه ناامیدی برای تکفیری‌ها و حامیان اصلی آنها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار