رئیس گروه ورزش بانوان استان ایلام از فعالیت بانوان ایلام در ۳۶ رشته ورزشی خبرداد.

به گــزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شهناز قبادی گفت: ورزش برای بانوان در استان ایلام  خیلی از ناهنجاری ها را در این قشر کاهش داده است و در بخش بانوان ورزش از جنبه همگانی وعمومی که باعث سلامت جامعه شود وارد ابعاد قهرمانی شده وتوانسته است در سالهای گذشته در استان ایلام وحتی در کشور پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

 

وی بیان داشت: در حال حاضر بانوان  ایلامی در ۳۶ رشته ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد۱۴۲ بانو توانسته اند در رشته های مختلف به عضویت تیم های ملی در آیند.

 

وی با اشاره به تعداد ۱۴۲ نفر بانودعوت شده به اردوی تیم های ملی، گفت: ۱۸ بانو ورزشکار از این تعداد در قالب تیم های ملی به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند که نیز عناوین مختلفی را کسب کردند.

 

رئیس گروه ورزش بانوان استان ایلام با اشاره به حضور تیم های استان در لیگ های مختلف کشور تصریح کرد: تعداد ۱۰ تیم بانوان استان از ۹۰ مورد اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده های مختلف در دولت یازدهم توانسته اند ۳۸۶ مدال کشوری وبین المللی را بدست آورند.

 

قبادی پیرامون مشکلات سر راه ورزش بانوان گفت: به رغم وجود مشکلات در ورزش بانوان وعدم حمایت بخش خصوصی از این قشر اما کما کان فعالیت رو به رشدورزش بانوان در استان پیشرفت چشمگیری داشته است وتنها اداره کل ورزش و جوانان استان از این قشر در همه موارد حمایت می کند.

 

انتهای پیام/ع

بانوان ایلام فعال در ۳۶ رشته ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.