افسر اسدی گفت: اگر تنها هدف گروه نمایش فروش از طریق حضور چهره‌ها باشد، همان یک بار موفق عمل می‌کند.

محتوای با کیفیت، مخاطب را جذب می‌کند/ هنرمندان پیشکسوت، موهایشان را در آسیاب تجربه سفید کرده‌اندافسر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش‌های خود گفت: برای من ابتدا متن بسیار اهمیت دارد و بعد هم کارگردان بسیار مهم است که من باید جنس کار او را دوست داشته باشم و بازیگران مقابلم که با آنها بازی می‌کنم باید در کار با من همراه باشند. خدا را شکر در نمایش «سهروردی» تمام ملاک‌هایی که من آن‌ها را قبول دارم، وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد: ممکن است گاهی برخی از کارها با برخی دیگر همزمان باشد و ما هنرمندان باید یک کار را از میان کارهای موجود انتخاب کنیم. مورد دیگر است که؛ تئاتر کمی وقت‌گیر است و باید برای آن وقت بسیاری گذاشت.

اسدی در خصوص کم کاری پیشکسوتان عرصه بازیگری تصریح کرد: تقسیم کارها نظام‌مند نیست. هنرمندان عزیز ما که موهایشان را در آسیاب تجربه سفید کرده‌اند نباید به راحتی کنار گذاشته شوند و در حاشیه قرار بگیرند. متاسفانه این اتفاقی است که در حال رخ دادن است و متاسفانه کارگردانان از یک سری نقش‌های تکراری در فیلم و سریال و تئاترهای خود استفاده می‌کنند که برای سنین خاصی است و این مسئله باعث می‌شود این قشر پیشکسوت کم کار بماند.

بازیگر نمایش«سهروردی» پیرامون تاثیر حضور چهره‌های سینما و تلویزیون بر عرصه تئاتر بیان کرد: در مجموع مهم محتوای کار است. ممکن است نمایشی که شاید هم محتوای پرمغزی ندارد با حضور چهره‌ها در ظاهر موفق باشد ولی اگر خوب اجرا نشود تماشاچی خود را از دست می‌دهد. اگر تنها هدف گروه فروش از طریق حضور چهره‌ها باشد، همان یک بار موفق عمل می‌کند و دیگر مخاطبی ندارد.

اسدی در پایان گفت: عناصری که می‌توانند باعث جذب مخاطب بشوند، کم نیستند. کاری موفق عمل می‌کند و ماندگار می‌شود که تعداد زیادی تماشاچی به دلیل محتوای باکیفیت نمایش با آن همراه می‌شوند.

 

انتهای پیام/

گفتگو با افسر اسدی درباره کم‌کاری پیشکسوتان در تئاتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار