حضور گشتهای پلیس راه جنوب استان کرمان در محورها با توجه به تعطیلات عید غدیر و پایان هفته تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته و عید غدیر فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب استان با آماده باش نیروهای پلیس در هفت شهرستان جنوبی استان به شدت با رانندگان متخلفی که جان مردم و مسافران را به خطر می اندازند برخورمی کند.

سرهنگ دادمولا آبکار با بیان اینکه در جنوب استان کرمان چند منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا وجود دارد افزود: معمولا در ایام تعطیلات بیشترین حجم ترافیک در محور جیرفت - ساردوئیه و جیرفت - جبالبارز است که می طلبد رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت و سفر به این مناطق را دارند با صبوری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رانندگی کنند.

وی از فعال شدن 30واحد گشتی در محورهای جنوب استان از عصر امروز خبر داد وگفت: با توجه به حجم تردد در این ایام نظارتها و گشتهای پلیس تشدید می شود .

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در چند روز گذشته تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت غیر مجاز بوده است از رانندگان خواست به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی با صبوری و در نظر گرفتن علایم نصب شده در مسیر رانندگی کنند.

انتهای پیام/ی

نظارت راهنمایی و رانندگی بر محورهای جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار