پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

حمله نافرجام عوامل تکفیری به روحانی کاروان حجاج ایرانی/ سرشماری از زنان ایرانی که همسران غیر ایرانی دارندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله نافرجام عوامل تکفیری به روحانی کاروان حجاج ایرانی، تشکیل کارگروه ویژه هلال احمر برای کمک به مردم آسیب دیده میانمار، سرشماری از زنان ایرانی که همسران غیر ایرانی دارند و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز پنج‌شنبه(شانزدهم شهریورماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار شانزدهم شهریورماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

حمله نافرجام عوامل تکفیری به روحانی کاروان حجاج ایرانی

عوامل تکفیری با حمله به روحانی یکی از کاروان های حجاج ایرانی، وی را مجروح کردند.

 

جان باختن فک خزری در سواحل شمالی کشور/ تراژدی انقراض در کمین پستاندار کمیاب دریای خزر

ازیک میلیون فک خزری در حال حاضر فقط 100 هزار راس باقی مانده است که این تعداد نیز در تقسیم بندی اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت در فهرست قرمز جانوران آسیب پذیر(AUCN )قرار گرفته است.

تشکیل کارگروه ویژه هلال احمر برای کمک به مردم آسیب دیده میانمار

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: به دستور رئیس جمهور ایران کار گروه ویژه جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم آسیب دیده میانمار تشکیل شده است.

محدودیت های ترافیکی جاده‌های کشور تا روز یکشنبه

پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده های کشور را تا روز یکشنبه اعلام کرد.

اعطای کمک هزینه 50 میلیون ریالی خرید جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدير كميته امداد شهرستان دماوند گفت: نوعروسان و بانوان تحت حمايت کمیته امداد از كمک هزينه خريد جهيزيه به مبلغ 40 تا 50 ميليون ريال بهره‌مند می‌شوند.

توضیحات پلیس در مورد شلیک به 2 کوله بر بانه‌ای

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: موضوع شلیک به دو شهروند بانه‌ای هیچ ارتباطی به بحث کولبری و مناطق و معابر مشخص شده برای تردد کولبران نداشته است.

راهکارهای طلایی مدیریت موفق را تجربه کنید

دستیابی به موفقیت در یک سازمان پیش از هر چیز به یک مدیر مدبر و با تجربه نیاز دارد.

افزایش اعزام از فرودگاه مدینه منوره برای رفاه حجاج ایرانی/ بازگشت نخستین گروه زائران ایرانی حاضر در مدینه در روز 19 شهریورماه

رئیس ستاد مدینه منوره محدودیت‌ها و تراکم پرواز‌های انتقال زائران از فرودگاه جده موجب شده تا تعدادی پرواز از مبدا فرودگاه مدینه برای زائران مدینه قبل پیش بینی شود.

ماهی قزل آلای خال قرمز نماد تنوع زیستی در تهران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: ماهی قزل آلای خال قرمز در میان سایر گونه‌های جانوری استان از جمله پلنگ، روباه، خرس قهوه‌ای و غیره اهمیت ویژه‌ای دارد و نماد تنوع زیستی تهران است.

سرشماری از زنان ایرانی که همسران غیر ایرانی دارند

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سرشماری زنان ایرانی که با مردان غیر ایرانی ازدواج کرده اند آغاز شده و در حال تکمیل اطلاعات آن ها هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار