نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به آغاز عملیات بازسازی جاده ملایر گفت: 5 هزار تن قیر با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان برای این مسیر در نظر گرفته شده است.

آغاز عملیات بازسازی جاده ملایر با 3 میلیارد تومان اعتباربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه همدان یک شهر تاریخی و گردشگری است و ورودی‌های آن نیز باید در شأن این شهر گردشگری باشد، اظهار کرد: اگرچه تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما کافی نبوده است.

وی با بیان اینکه در جاده تهران و کرمانشاه عملیات و اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: متاسفانه تا کنون اقدام مناسبی در جاده ملایر انجام نشده است بنابراین این مسیر باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از جاده ملایر تا جاده سد، صدها کشته و ده‌ها زخمی داشته‌ایم که مسوولان پیگیر این موضوع بوده‌اند، ادامه داد: حق مردم جاده ملایر و استان همدان این نیست و این جاده باید مانند جاده تهران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  آغاز عملیات بازسازی این مسیر را به فال نیک می‌گیریم، خاطرنشان کرد: استاندار همدان یک‌میلیارد تومان، شهرستان همدان 250 میلیون تومان، نمایندگان 250 میلیون تومان و شهرداری همدان یک و نیم میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص داده‌اند.

خجسته با بیان اینکه شروع عملیات جاده ملایر با 3 میلیارد تومان اعتبار آغاز خواهد شد، یادآور شد: 5 هزار تن قیر برای این مسیر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به دوربرگردان شهید مفتح، اظهار کرد: 500 میلیون تومان باکس خریداری شده که عملیات زیرگذر یا روگذر آن با توجه به طرح مطالعاتی انجام شده در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

آغاز عملیات بازسازی جاده ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.