رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 48 ساعت گذشته بر اثر وقوع چهار سانحه فوتی در جاده های برون شهری این استان چهار نفر جان باختند.

جان باختن چهار نفر در سوانح جاده ای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده ملایر - بروجرد یک خانم 42 ساله فوت و یک نفر نیز مجروح شد.

وی افزود: علت بروز این سانحه بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید گزارش شده است.

وی گفت: همچنین در سانحه مشابهی که برای خودروی پراید در جاده روستایی قهورد - گل تپه کبودراهنگ رخ داد یک نوجوان 12 ساله جان باخت.

رئیس پلیس راه همدان ادامه داد: در این دو سانحه پس از واژگونی وسیله نقلیه هر دو جان باخته به بیرون از خودرو پرت شدند که علت آن نبستن کمربند ایمنی بوده است.

عزیزی افزود: چنانچه سرنشینان خودرو نسبت به بستن کمربند ایمنی کم توجهی کنند به طور حتم هنگام واژگونی خودرو به بیرون از وسیله نقلیه پرتاب شده یا براثر برخورد قسمت سر با ستون و دیگر قسمتهای خودرو ضربه مغزی می شوند.

وی بیان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت در داخل شهر ازندریان با خودروی پژو برخورد کرده سپس واژگون می شود.

وی اضافه کرد: این راکب موتورسیکلت به علت رعایت نکردن حق تقدم و استفاده نکردن از کلاه ایمنی دچار سانحه شده که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

وی اظهار کرد: راکب یک دستگاه موتورسیکلت نیز در جاده های فرعی حسین آباد شهرستان کبودراهنگ دچار سانحه شده و در بیمارستان جان باخت که علت این سانحه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.