جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان در محل ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار شد

جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان بوشهری برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آستانه عید سعید غدیر خم، مراسم جشن ازدواج ۳۰ زوج جوان بوشهری ظهر امروز در محل ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) در قدمگاه عباسعلی بوشهر برگزار شد.

این جشن با شکوه که با تلاش و تعامل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، معاون استاندار، و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد خطبه عقد یک زوج جوان توسط آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری قرائت شد.

در این مراسم امام جمعه بوشهر با تبریک عید سعید غدیر خم و با اشاره به اینکه ازدواج آیه‌ای از آیات خدا است، اظهار داشت: یکی از آیه‌های وجود خداوند مقوله ازدواج است و این مهم نشان از عظمت خداوند متعال است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به سبک زندگی ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: برای سعادت و خوشبختی در زندگی باید سبک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تمام مراحل زندگی مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به ازدواج آسان و اسلامی افزود: این مهم باید مورد توجه زوج‌های جوان و خانواده‌ها قرار بگیرد تا این پیوند عرشی دچار خدشه و آسیب نشود.

امام جمعه بوشهر، امر ازدواج را یک امر مقدس دینی دانست و تاکید کرد: حفظ حریم ازدواج بر اساس آموزه‌های دینی، واجب می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.