بوشهر - امام جمعه دیر با بیان اینکه شورا نسبت به شهردار نقش حمایتی و هدایتی دارد، گفت: شهرداری کاردان، قانونمند و پاک دست انتخاب شود.

شهرداری توانمند انتخاب شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر دیر اظهار داشت: پست‌ها امانت الهی است و باید در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی با تأکید بر پرهیز از جناح‌بازی و موضع‌گیری‌های شتاب‌زده در شورا تصریح کرد: اقدامات و تصمیمات اعضای شورا نباید به گونه‌ای باشد که جایگاه شورا را خدشه‌دار کند.

امام جمعه دیر عنوان کرد: اگر شورا مردم را ولی نعمت خود بداند و هدفش خدمت به شهروندان باشد قطعا موفق خواهد بود. یکی از نکاتی که باید مد نظر اعضا قرار گیرد مسئله برنامه ریزی بر اساس اولویت‌ها در طول این چهار سال است.

حسینی با بیان اینکه شورا نسبت به شهردار نقش حمایتی و هدایتی دارد، اظهار کرد: شهردار مولود شورا است و باید مورد حمایت خود اعضای شورا هم قرار گیرد بنابراین شهرداری کاردان، قانونمند و دست پاک انتخاب شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دیر نیز در این دیدار گفت: شوراها به عنوان عصاره افکار مردم باید در راستای رفع مشکلات جامعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاها قدم بردارند.  شورای دوره پنجم دیر با انسجام و وحدت در صدد توسعه شهر دیر است تا حداقل از شهرهای همجوار عقب نمانیم. در اولین گام خدمت امام جمعه دیر رسیدیم تا از نصیحت‌های پدرانه و دلسوزانه ایشان استفاده کنیم و این رهنمودها را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام /پ

لزوم حمایت شوراها از شهرداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.