تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستا دیر برگزار شد

بوشهر- مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستا دیر برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهرستان دیر صبح پنجشنبه در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید حججی و تبریک هفته دولت، گفت: وظیفه اصلی شورا برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین و کمک به حفظ آرامش و امنیت در سطح جامعه است.

حمزه اعتماد، با بیان اینکه اعضای جدید شوراهای اسلامی باید با تکیه بر اعتماد عمومی و با صداقت و امانتداری عزم خود را برای رفع مشکلات مردم جزم کنند، افزود: اعضای محترم شوراهای اسلامی، باید با همدلی و وفاق برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی اظهار داشت: باید در جهت اعتماد مردم به نهاد شورای شهر تلاش کنید و ضمن عمل به قانون، مردم را در جریان جلسات و برنامه های شورا قرار دهید.

فرماندار شهرستان دیر، با بیان اینکه شوراهای اسلامی با انجام کارهای جمعی و همفکری با یکدیگر نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند، گفت:تک تک اعضای شورا باید به خرد جمعی احترام بگذارند .

حمزه اعتماد،اتحاد اعضای شورا را لازمه عملیاتی شدن طرح های شهر دانست و افزود: شورای شهر باید در اولین جلسه رئیس شورا، نایب رئیس و منشی شورا را انتخاب و ۳ ماه فرصت برای انتخاب شهردار دارند و تا آن زمان می‌توانند یک کارمند رسمی شهرداری را بعنوان سرپرست معرفی کنند.

در پایان این مراسم اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا سوگند یاد کردند.

انتهای پیام /پ

برچسب ها: شورای شهر ، دیر ، مشکلات ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.