فرمانده انتظامی آمل از دستگیری دو موتور سوار کیف قاپ با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی توسط دو موتورسوار در خیابان‌های شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی آمل افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و تقویت گشت‌های کلانتری‌های این شهرستان، اقدامات پلیسی را در مناطق آسیب دیده آغاز کردند.

 

سرهنگ گنجیان گفت: پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقان به هویت الف-ب و ح-ن را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی آمل افزود: با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم و لوازم سرقتی شامل تبلت، تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و ... مسروقه کشف شد.

 

سرهنگ گنجیان با اشاره به توقیف یک دستگاه موتوسیکلت متعلق به متهمان ادامه داد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی آمل برای جلوگیری از بروز اینگونه موارد از شهروندان خواست حتی الامکان پول زیاد با خود حمل نکنند و مراقب افراد غریبه که به آن‌ها نزدیک می‌شوند، باشند و همیشه کیف همراه خود را با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنند.


وی همچنین گفت: شهروندان در صورتی که اشیا با ارزش و یا پول زیاد همراه دارند، از تردد در مکان‌های خلوت پرهیز کنند؛ زیرا ممکن است افرادی در مکان‌های خلوت با نزاع ساختگی اقدام به سرقت کنند.


انتهای پیام/ع


پایان سرقت‌های ۲ سارق کیف قاپ در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.