دو سارق کیف قاپ با هشت فقره سرقت در شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف قاپی توسط دو موتورسوار در خیابان‌های شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان، اقدامات پلیسی را با تقویت گشت‌های انتظامی کلانتری‌های سطح شهرستان در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقان به نام‌های "الف - ب" و "ح - ن" را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.


سرهنگ گنجیان افزود: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از مخفیگاه این دو متهم لوازم سرقتی شامل تبلت، تلفن همراه و تعدادی مدارک شناسایی ومسروقه کشف شد.


وی گفت: این متهم کیف قاپ تاکنون به ۸ فقره سرقت و کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شهروندان خواست: برای جلوگیری از بروز اینگونه موارد حتی الامکان از حمل پول زیاد همراه خودداری کرده و مراقب افراد غریبه که به شما می‌شوند باشید.


همیشه کیف همراه خود را با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنید.


در صورتی که اشیاء با ارزش و یا پول زیاد همراه دارید، از تردد در مکان‌های خلوت پرهیز کنید، زیرا ممکن است افرادی در مکان‌های خلوت با نزاع ساختگی اقدام به سرقت اموال شما کنند.


انتهای پیام/آ


دستگیری سارق در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.