مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از افزایش سقف ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به 180 میلیارد ریال در دولت دوازدهم خبر داد.

افزایش سقف ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به 180 میلیارد ریالبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی حسین‌نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، ظهر امروز در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان مرکزی گفت: سقف ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در دولت دوازدهم به 180 میلیارد ریال افزایش یافت، این در حالی است که در دولت یازدهم این رقم 15 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه سقف اعتبار ضمانت‌نامه‌های بخش تعاون در سال جاری 7 هزار میلیارد ریال است، تصریح کرد: استان‌ها برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این مبلغ باید تلاش خود را در حوزه تعاون چندین برابر کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با تأکید بر اینکه تعاون به عنوان رکن سوم اقتصاد در ایران به شمار می‌روند، بیان کرد: تعاونی‌ها به عنوان رکن سوم اقتصاد ایران شناخته می‌شوند و بعد از بخش دولتی و خصوصی مهم‌ترین حوزه تولیدی شناخته می‌شود.

حسینی‌نژاد اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی و ‌تعاونی‌های اشتغال‌زای فراگیر در حال شکل‌گیری است که در حوزه توانمند‌سازی و ایجاد شرکت‌‌های صادرات‌محور کاربرد قابل قبولی ایجاد خواهند کرد.

وی یکی از راهکارهای افزایش تولید تعاونی‌ها را حضور تعاونگران، در بورس عنوان کرد و اظهار کرد: امید می‌رود با کمک‌های بیشتر شرکت‌های تعاونی بزرگی در کشور ایجاد شود که بتواند در حوزه صادرات نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/

تعاونی‌ها یکی از مهم ترین حوزه های تولید در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.