بهره مندی سه هزار و ۷۶۳ بیمار سخت درمان از خدمات حمایتی کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت : سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص ، سخت درمان و زمین‌گیر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۳۰ درصد بیشتر از سایر مددجویان از خدمات درمانی بهره مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه این نهاد برای همه مددجویان تحت حمایت خود پوشش بیمه تکمیلی درمان ایجاد کرده است، اظهار کرد : خدمات این بیمه تکمیلی در دو سطح به مددجویان ارائه می‌شود که سطح اول به همه آن‌ها و سطح دوم به سه هزار و ۷۶۳ بیمار خاص ، سخت درمان و زمین‌گیر تحت حمایت ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه این نهاد فرانشیز خدمات درمانی بیماران سخت درمان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را به‌طور کامل پرداخت می کند ، گفت : علاوه بر این ، بیماران سخت درمان ۳۰ درصد بیشتر از سایر مددجویان تحت حمایت خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه کهولت سن جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان خطر ابتلا به بیماری سخت درمان را در میان آن‌ها افزایش می‌دهد، افزود: بیشترین بیماری سخت درمان در بین مددجویان کمیته امداد اصفهان زمین‌گیر شدن به علت پیری، بیمارهای مادرزادی و بیماری‌های مزمن روانی است.

متین پور تأکید کرد: نزدیک به ۴۹ درصد از جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان را سالمندان ۶۰ ساله و بیشتر تشکیل می‌دهند.
وی بابیان اینکه علاوه بر بیماران سخت درمان ، یک هزار و ۲۰۱ بیمار زمین‌گیر نیازمند مراقبت ، تحت حمایت این نهاد هستند ، گفت : ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرستاری به این نیازمندان پرداخت می‌شود و اقلامی مانند دستگاه اکسیژن ساز ، ویلچر و تخت طبی ، رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به امکانات مناسب درمانی موجود در اصفهان اشاره کرد و گفت: مددجویانی که از استان‌های دیگر برای بهره‌مندی از این امکانات به اصفهان سفر می‌کنند از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

حمایت کمیته امداد اصفهان از سه هزار و ۷۶۳ بیمار سخت درمان

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.