مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی بابیان اینکه شورا‌های فرهنگی اجتماعی در روستا‌های لرستان ایجاد می‌شود گفت: خانه عالم در روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام حسن رقیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه برای سال جاری استقرار ۴ هزار و ۱۰۰ روحانی در مناطق محروم پیش‌بینی‌شده است گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار و ۵۰۰ روحانی در استان مستقر است و احداث بیش از ۵ هزار خانه عالم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بعضی مناطق خانه عالم توسط مردم احداث‌شده که در حال تکمیل آن‌ها هستیم، در مرحله نخست برنامه‌ریزی برای ساخت خانه عالم در روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار و سپس روستا‌های ۱۰۰ خانوار در نظر است تا هیچ روستایی بدون روحانی و خانه عالم نباشد.

مدیرکل امور مبلغین تبلیغات اسلامی در خرم‌آباد بابیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ خانه عالم در لرستان وجود دارد گفت: تمامی روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار دارای روحانی خواهند شد، سپاه و قرارگاه‌های مختلف همکاری لازم برای ساخت خانه عالم را دارند همچنین در نظر داریم شورا‌های فرهنگی اجتماعی در روستا‌ها ایجاد کنیم و تلاش می‌کنیم این طرح اجرایی شود.

 

انتهای پیام/ د 

خانه عالم در روستا‌های بالای۲۰۰ خانوار احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.