نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : خیران برای خدا کار می کنند و باید اصلی ترین هدف خود را کمک در راه خدا و خدمت رسانی به مردم قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست مجمع خیران سلامت استان سمنان گفت : خیران برای خدا کار می کنند و نباید به دنبال ریا باشند و اصلی ترین هدف خود را کمک در راه خدا و خدمت رسانی به مردم قرار دهند تا با اخلاص کارهای خود را به سرانجام برسانند.


وی یکی از ویژگی های استان سمنان را فعالیت خیران حوزه سلامت عنوان کرد و ادامه داد: مجمع خیران سلامت به این مقدار کمک قانع نباشند و برای جذب بیشتر اعتبار تلاش کنند تا در همه مناطق خدمت رسانی یکسانی به مردم انجام شود.


سمنان ، استان خیرخیز


آیت الله شاهچراغی تصریح کرد : در استان سمنان خیران در حوزه های مختلف مانند، خیران خانه ساز، مسجدساز، مدرسه ساز و حوزه سلامت فعالیت چشمگیری دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود : کمک کردن و پول دادن جهاد اکبر است ، زیرا مال از جان انسان به سختی جدا می شود و این کار جهاد با نفس است و افرادی که به مردم کمک می کنند به نوعی جهاد انجام می دهند.


آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: بسیاری از خیرانی که به صورت تجمیعی فعالیت می کنند به صورت فردی نیز خیر هستند و این توفیقی است که خداوند به این افراد داده است.


امام جمعه سمنان با بیان این که سلامتی سرمایه نفیسی است، ادامه داد: خیران حوزه سلامت خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می کنند و خداوند نیز آن ها را در تمام مراحل زندگی همراهی خواهد کرد.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار