مرکز سلامت شهیدان تقی زاده به همت خیرین در نیاسر کاشان بهره برداری شد.

به گزارش مرکز سلامت خیرساز شهیدان تقی زاده در نیاسر کاشان افتتاح شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کاشان، مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی زاده در نیاسر کاشان با حضور رييس مرکز مديريت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در هفتمین روز از دهه فجر طی مراسمی به بهره برداری رسید.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در مرکز اصفهان، گفت: زمین این مرکز به ارزش 5 میلیارد ریال توسط ناد علی رئیس زاده اهدا و با هزینه بیش از 10 میلیارد ریالی خیر سلامت محمود تقی زاده احداث شده است.
 
مهرداد فرزندی پور، با اشاره به آغاز عملیات عمرانی مرکز سلامت جامعه شهیدان تقی زاده نیاسر از مردادماه سال 93 گفت: تجهیز این مرکز سلامت با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: واکسیناسیون، پیشگیری و مراقبت از بیماری های واگیر و غیر واگیر، مراقبت مادران باردار، مراقبت پیش از بارداری، مراقبت های اطفال و سالمندان، نظارت های بهداشت محیط و حرفه ای و معاینه بیماران از جمله خدمات بهداشتی درمانی این مرکز با مساحت 2400 و زیربنای 635 متر مربع است.
 
به گفته وی، خیرین سلامت نقشی تاثیر گذار و مهم در تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه دارند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.