نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح رسمی بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر با سفر وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم به شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمدجواد ابطحی با اشاره به روند اجرایی بیمارستان 170 تختخوابی شهرک منظریه و زمان افتتاح این مرکز درمانی اظهار کرد: با بهره‌برداری از مرحله اول بیمارستان 9 دی منظریه شاهد بهبودی نسبی در وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر خواهیم بود.

وی افزود: فاز اول بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر برنامه‌ریزی شده بود که عید سعید فطر یا هم‌زمان با میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) افتتاح شود که به دلیل تکمیل نشدن تجهیزات این بخش و نبود اعتبارات کافی آیین افتتاح و بهره‌برداری به تعویق افتاد.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با تکمیل شدن این قسمت پذیرش بیمار در این بخش از بیمارستان آغاز می‌شود و افتتاح رسمی بیمارستان 9دی شهرک منظریه خمینی‌شهر با سفر وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم به شهرستان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ 30 مرداد که در رسانه‌ها برای افتتاح بیمارستان 9 دی خمینی‌شهر اعلام شده بود، قرار نبود مقام عالی وزارت بهداشت و درمان به این شهرستان سفر کنند و پیش‌بینی عید قربان و غدیر شد که با سفرها و برنامه‌های وزیر به استان‌های دیگر این برنامه نیز به زمان دیگری موکول شد.

ابطحی اظهار کرد: مذاکراتی با مسؤولان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان صورت گرفت و قرار بر این شد پذیرش بیمار در بیمارستان 9دی منظریه خمینی‌شهر شروع و افتتاح رسمی توسط وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در هفته‌های آینده محقق می‌شود.

وی ادامه داد: بخش‌هایی از بیمارستان آماده شده، جذب نیروی انسانی و کادر خدماتی بیمارستان نیز در حال انجام است و در روزهای آینده مردم شاهد پذیرش بیمار در بیمارستان 9دی خمینی‌شهر خواهند بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: با افتتاح مراکز بهداشتی و درمانی دغدغه مردم شهرستان در این حوزه کمتر شده و دسترسی‌ها ساده‌تر می‌شود و دیگر نیازی نیست که مردم غیور و شهیدپرور این خطه انقلابی برای انجام مراحل آزمایشگاهی و درمانی خود به اصفهان و دیگر شهرها مراجعه کنند.

وی اذعان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از گام‌های جدی دولت یازدهم بود و معتقدم که مجلس و همه دستگاه‌های اجرایی باید به اجرای بهتر این طرح در سراسر کشور کمک کنند اما طرح تحول سلامت در شهرستان خمینی‌شهر نواقصی داشت که باید با پیگیری مسؤولان امر این ضعف‌ها برطرف شود.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح رسمی بیمارستان 9 دی خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۶:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام ,بیمارستان نه دی منظریه چ موقع استخدام میکند و چجوری ثبت نام کنم
آخرین اخبار