رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تجهیزات مدارس به ارزش ۱.۲ میلیارد ریال توزیع شد.

توزیع ۱.۲ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر چهارشنبه در آیین توزیع تجهیزات مدارس اظهار داشت: با حمایت فرماندار شهرستان، بخشدار و همراهی استاندار امسال اعتبار ویژه‌ای برای تعمیر و تجهیز مدارس منطقه اختصاص یافت که امروز معادل هزار و ۲۰۰ میلیون ریال انواع تجهیزات ضروری بین مدارس توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس نیز با جدیت ادامه می‌یابد، اضافه کرد: تعمیرات و رنگ‌آمیزی به‌منظور آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید در حال انجام است که در این زمینه از مشارکت شورا‌های اسلامی، دهیاران و ادارات بهره می‌بریم. مدارس متعلق به همه مردم و فراگیرترین نهاد و دستگاه عمومی و اجتماعی است که نیاز به حمایت همگانی دارد و امیدواریم با هم اندیشی و تعامل جمعی بتوانیم مدارسی فعال و پویا در منطقه داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از همه مردم، دلسوزان و مسئولان خواست برای اعتلای آموزش و پرورش تلاش کنند تا به آینده‌ای روشن و منطقه‌ای توسعه یافته برسیم.

در این آیین که نماینده بخشدار، سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر و تعدادی از فرهنگیان و مدیران نیز حضور داشتند تجهیزات مدارس به صورت مشخص بارگیری و برای تحویل به هر مدرسه ارسال شد.

انتهای پیام /پ

توزیع ۱.۲ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.