رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: افزایش ۱۰۰درصدی اعتبارات نشانه پایان مشکلات نیست.

افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات نشانه پایان مشکلات نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح چهارشنبه در نشست با مدیران مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی منطقه بردخون اظهار داشت: افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش بردخون نسبت به سال گذشته نشانه پایان همه مشکلات نیست.

وی با تشکر از همه ادارات، نهادها و شوراهای اسلامی افزود: جذب اعتبارات و رفع مشکلات، نارسایی‌ها و کمبودها حاصل تعامل، همفکری و مشارکت همه دلسوزان در زمینه تعلیم و تربیت است که باید تلاش کنیم این مسیر ادامه یابد و آموزش و پرورش همچنان در قله افتخارات قرار گیرد. برگزاری دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت و تقویت بنیه علمی نتایج مفیدی داشته است که موجب افزایش درصد رشد و قبولی دانش آموزان است و میزان قبولی دانش آموزان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را بیشتر از گذشته خواهد کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به برخی اظهارنظرها در جامعه، ادامه داد: نباید غیرتخصصی و بدون آگاهی نظر دهیم زیرا فرهنگیان و آموزش و پرورش همواره در عرصه های مختلف کارساز و سرنوشت ساز بوده اند و بنیانگذار توسعه و پیشرفت در جوامع هستند که شایسته نیست این قشر را تضعیف کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس تخصص و تدبیر از عملکرد خود دفاع می کنیم، خاطرنشان کرد: انتقادات را با آغوش باز می پذیریم اما از عملکرد و فعالیت های فرهنگیان دفاع می کنیم زیرا این قشر هرگز کم کاری نکرده و در حد توان برای اعتلای آموزش و پرورش تلاش کرده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.