برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی‌ام» اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی‌ام» خبر داد.

وی گفت: امسال بیش از یک هزار عنوان برنامه عمومی و مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.

عباسی اضافه کرد: رژه نیرو‌های مسلح، ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا، یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله، تجلیل و تکریم رزمندگان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم، نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با روز بازگشایی مدارس، رونمایی از ۳۰ جلد کتاب با عنوان دفاع مقدس، تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس، آذین‌بندی و سنگربندی در ادارات و سطح شهر، پخش سرود‌های حماسی و انقلابی توسط اصناف مختلف، همایش‌های ورزشی و پیاده روی خانوادگی از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم الحرام، تمامی برنامه‌ها با توجه و دقت بیشتر و مبتنی بر وحدت و همبستگی در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال ۱۳۵۹، به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار