همزمان با جشنواره فرهنگی گل گهر سیرجان که به مناسبت ایام عید غدیر خم برگزار می شود،نمایشگاه کتاب این جشنواره افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب سیرجان با 15 هزار عنوان کتاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدعلی ایران نژاد مدیر عامل موسسه فرهنگی معراج اندیشه در این نمایشگاه که به وسعت یک هزارو 300 مترمربع طراحی شده است که 900 متر مربع فضای نمایشگاهی عمومی و 400 مترمربع کتابهای کودک و نوجوان هست.

وی افزود : این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه کتاب تاریخ سیرجان است 50 ناشر بنام کشوردر سالن های مختلف بیش از15 هزار عنوان کتاب را با موضوعات مختلف : علمی ، مذهبی ، تاریخی ، داستان ، کودک و نوجوان و دیگر موضوعات انتشار یافته در قالب 300 هزار جلد به مدت یک هفته به نمایش گذاشته اند.

 این نمایشگاه با 40 درصد تمامی کتابهای خود را عرضه می کنذ که 20 در صد تخفیف ناشران شرکت کننده و 20 در صد هم شرکت های گل گهر در دراستای ایفای مسئولیت های فرهنگی خود بن کتاب را به خریداران توزیع می کنند .

جشنواره فرهنگی گل گهر هم به مناسبت دهه امامت وولایت و برنامه های فرهنگی متعدد ازجمله اجرای جنگ شادی ، مسابقات فرهنگی و مذهبی ، شب شعر و شب خاطره ، نمایشگاههای مختلف وو دیگر برنامه های فرهنگی تا عید غدیر دایر می باشندکه نمایشگاه کتاب یکی از برنامه های این مراسم است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه بزرگ کتاب در سیرجان گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار