مسابقات منطقه 6 هندبال کشور در رده نونهالان و در بخش پسران با قهرمانی و نایب قهرمانی کرمانی ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات منطقه شش هندبال کشور در رده نونهالان و در بخش پسران با حضور هفت تیم از استانهای کرمان، یزد، زاهدان و خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان فردوس برگزارشد.

 در گروه (الف ) این مسابقات، تیم های آکادمی هندبال کرمان، هیئت هندبال سرایان و هیئت هندبال زارچ یزد و در گروه (ب) تیم های هیئت هندبال فردوس، هیئت هندبال زاهدان، شهرداری کرمان و سنگ آهن بافق یزد قرار گرفتند.

بر این اساس در دور اول مسابقات، آکادمی هندبال کرمان ۳۰  بر۱۷ مجتمع سنگ سرایان، هیئت هندبال فردوس ۲۵ بر ۱۵ سنگ آهن بافق و شهرداری کرمان ۳۰ بر ۱۳ زاهدان را شکست داد.

در دور دوم مسابقات نیز، شهرداری کرمان ۲۳  بر ۱۵ هیئت هندبال فردوس، آکادمی هندبال کرمان ۳۱ بر ۱۸ هیئت هندبال زارچ و سنگ آهن بافق۳۲ بر ۱۵ زاهدان را شکست دادند.

 در آخرین بازی مرحله گروهی نیز شهرداری کرمان 26  بر 23 بر سنگ آهن بافق یزد غلبه کرد.

بنابراین از گروه الف تیم های آکادمی هندبال کرمان و هیئت هندبال سرایان و از گروه 2 تیم های شهرداری کرمان و هیئت هندبال فردوس به مرحله ضربدری صعود کردند.

در مرحله دوم  شهرداری کرمان 29 بر 23 مجتمع سنگ سرایان را شکست داد و در دیدار رده بندی هیئت هندبال  فردوس ۱۸ بر 13 از سد سرایان گذشت  و در فینال نیز شهرداری کرمان ۳۳ بر 18 آکادمی هندبال را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب، تیم شهرداری کرمان مقام اول را از آن خود کرد، آکادمی هندبال کرمان دوم شد و تیم فردوس به مقام سومی رسید.

مسابقات منطقه شش هندبال کشور در رده نونهالان و در بخش پسران ۱۲ تا ۱۴ شهریور جاری به میزبانی شهرستان فردوس برگزارشد.

انتهای پیام/ب

درخشش کرمانی ها در مسابقات منطقه شش هندبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار