معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: عملیات راهسازی در محورهای ارتباطی استان از 20 شهریور تا پنجم مهرماه به دلیل افزایش تردد خودروها در این بازه زمانی متوقف می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدحسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت : اکنون در برخی از محورها روکش آسفالت در سطج جاده انجام شده که برای تامین ایمنی ترددها، تاکید می شود بلافاصله پس از عملیات روکش، خط کشی ها هم انجام شود.

وی با بیان اینکه نقص در علائم جاده ای، سبب بروز حوادث ترافیکی می شود افزود: در جایی که علائم جاده ای و گاردریل ها نواقص دارد باید برطرف شود.

علی نیا گفت: هر چه به روزهای پایانی شهریور نزدیک تر می شویم شمار سفرها در جاده ها بیشتر می شود از این رو برای کاهش تصادفات و کاهش تلفات درحوادث احتمالی، اقدامات لازم در دو بخش سخت افزای و نرم افزاری مورد توجه قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: دهه آخر شهریورماه به نام دهه احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی نامگذاری شده و تلاش داریم تا در این روزها توجه رانندگان به رعایت اصول ایمنی رانندگی بیشتر باشد.

علی نیا افزود: با توجه به تحلیل انجام شده از ساعات و محل وقوع تصادف در جاده ها، در شهریور ماه سال های 94 و 95 بیشترین حادثه ها در ساعات 12 تا 16 و نیز 16 تا 20 رخ داده است و فاصله پنج تا 30 کیلومتری شهرها نیز بیش از سایر نقاط در جاده ها، عرص وقوع تصادف ها بوده است.

وی گفت: بر این اساس بنا شد تا پلیس راه، استعداد و توان نیروی انسانی خود را بیشتر در این ساعات و مکان ها متمرکز کرده و کنترل های بیشتری بر تردد در ساعات و مکان های مزبور داشته باشد.

انتهای پیام/آ

انجام روکش آسفالت در برخی از محورهای خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.