رئیس جمهور سوریه در پیامی به فرماندهان ارتش، از مسئولیت پذیری آنان در برابر تروریست‌ها تقدیر کرد.

اسد: با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید که مسئولیت پذیر هستیدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در تماس‌های تلفنی با رفیق شحاده رئیس کمیته امنیتی دیرالزور و حسن محمد فرمانده لشکر 17 و عصام زهر الدین فرمانده تیپ 104 گارد ریاست جمهوری به مناسبت شکسته شدن محاصره دیرالزور از مسئولیت پذیری و ایستادگی نیرو‌های سوری در برابر تروریست‌ها تقدیر کرد.

وی خطاب به نیروهای سوری در دیرالزور گفت: با پایداری در برابر تروریست‌ها ثابت کردید که مسئولیت پذیر هستید. شما بر سر عهد و پیمان ماندید، بهترین الگو برای نسل های آتی هستید و در تاریخ ماندگار شدید.

بشار اسد تصریح کرد: شما که با وجود تعداد کم از گرانترین و ارزشمندترین چیزی که داشتید یعنی جان برای حفظ امانت و حمایت از شهروندان بی گناه دریغ نکردید و توانستید که ماموریت خود را به بهترین شکل به اتمام برسانید، صحنه‌های رشادت یکی پس از دیگری را بدون ترس و شک رقم زدید.

رئیس جمهور سوریه بیان کرد: تاریخ از رفقای شما که در راه وطن جانفشانی کردند یاد خواهد کرد. همین خون های ریخته شده پیروزی بر تفکر تکفیری تروریستی مورد حمایت منطقه ای و بین المللی را رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: شما هم اکنون در کنار رفقای خود هستید که به یاری شما شتافتند و شدیدترین نبرد را برای شکستن محاصره شهر انجام دادند تا در کنار شما برای پاکسازی کامل منطقه از لوث تروریسم قرار گیرند و امنیت و ثبات به سراسر کشور و وجب به وجب آن برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
said
۲۰:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
درود بر ارتش سوریه و بشار اسد که لیاقت این اسم را به خوبی دارد مرگ بر امریکا
آخرین اخبار