باقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اردوهای دانش‌آموزی رویکردی‌ کارآمد برای آموزه‌های تربیتی

مدیرکل‌ آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهمیت اردو گفت: اردوهای دانش‌آموزی در آموزش مسائل تربیتی نقش تأثیر‌گذاری دارند.

اردوهای دانش‌آموزی رویکردی‌ کارآمد برای آموزه‌های تربیتیعبا‌سعلی باقری مدیرکل‌ آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد روند برگزاری اردوهای‌ دانش‌آموزی، اظهار کرد: امسال اردوهای بسیاری برگزار شد و خوشبختانه‌ بازخوردهای‌ مثبتی از آن دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارآمدترین‌ روش‌های تربیتی‌ برگزاری اردوهای دانش‌آموزی است، افزود: دانش‌آموزان مهارت‌های ارزشمندی‌ را در طول برگزاری اردو و محیط خارج از خانه تجربه می‌کنند اما باید کیفیت و امنیت این اردو ارتقاء پیدا کند و اصل موضوع اردو در نظام آموزشی ضروری است.

 مدیرکل‌ آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: پیش از اتفاق واژگونی خودروی حامل دانش‌آموزان در اردو در شهر تهران اعلام کرده بودیم که در مناطقی که قطار وجود دارد حق استفاده از اتوبوس‌ وجود ندارد و این مسئله چندین سال است که در شهر تهران اجرایی می‌شود.

وی افزود: در شهر تهران اتوبوس‌ها شب حرکت نکرده و این مسئله را به برگزار کنندگان‌ اردو گوشزد کردیم.

باقری‌در مورد تأثیر آموزش و پرورش در انتخاب راننده اتوبوس‌ اظهار کرد: رانندگان از شرکت‌های مسافربری‌ انتخاب می‌شوند و دستگاه‌های دیگری در تعیین صلاحیت رانندگان دخالت دارند اما اگر در بررسی‌های اولیه و ظاهری مشکلی وجود داشته باشد این مسئله را گوشزد‌ خواهیم‌ کرد.

 وی یادآور شد: مرجع اصلی تعیین صلاحیت رانندگان برای خودروهای اردوهای‌ دانش‌آموزی نهادی به جز آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
جون مادرت کوتا بیا همون تجهیز مدارس و خلوت کردن کلاسا و پرداخت حق و حقوق معلما رو انجام بدین اردو بردن پیشکش
آخرین اخبار