رزمایش نظامی ده روزه رژیم صهیونیستی از امروز سه‌شنبه در شمال سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

رزمایش نظامی ده روزه رژیم صهیونیستی با هدف آمادگی برای مقابله با نیروهای حزب‌اللهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه تایمز آو اسرائیل نوشت: در بحبوحه تنش ها بر سر افزایش نفوذ ایران در سوریه و لبنان، ارتش اسرائیل اعلام کرد رزمایش ده روزه ای را از امروز سه شنبه در شمال سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده است، رزمایشی که بزرگترین تمرین نظامی ارتش اسرائیل در حدود 20 سال اخیر محسوب می شود.

این روزنامه در گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: دهها هزار نظامی اسرائیلی از امروز در رزمایشی شرکت می کنند که دشمن فرضی آن، حزب الله لبنان است. این رزمایش سپیده دم سه شنبه آغاز شده است و 14 سپتامبر پایان می یابد. در این تمرین های نظامی، کشتی های نیروی دریایی، هواپیماهای بدون سرنشین، بالگردها و جت های جنگنده شرکت خواهند کرد.

یکی از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، گفت دهها هزار نظامی، از جمله هزاران نیروی ذخیره در این رزمایش شرکت می کنند، رزمایشی که با فرماندهی تمیر هایمن، فرماندهی ستاد شمالی ارتش، و یوئل استریک، فرماندهی شمال، و یوسی باچار، از دیگر فرماندهان بلندپایه ارتش برگزار می شود. این رزمایش، شبیه سازی درگیری با حزب الله است که با حمله ای ناگهانی و کوچک شروع و به جنگی تمام عیار تبدیل می شود. مقام یاد شده گفت هدف ارتش در این رزمایش، از بین بردن حزب الله است.

این پایگاه اینترنتی در پایان نوشت مقامات اسرائیلی در ماههای اخیر هشدارها درباره افزایش فعالیت حزب الله در جنوب لبنان و نیز طرح های تولید راکت های دقیق تر برای این گروه در یک کارخانه تولید موشک ایران را افزایش داده اند. آنها همچنین درباره آتش بس در جنوب سوریه ابراز نگرانی کرده اند، آتش بسی که به گفته آنان، زمینه را برای تثبیت جای پای ایران در امتداد مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی فراهم می کند.

انتهای پیام/

 

رزمایش نظامی اسرائیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار