معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی گلزار شهدای استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی دارای پروژه عمرانی موظف به ساماندهی گلزار شهدا هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پژمان نیک‌اقبالی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی عمرانی و خدمات رسان که پروژه‌های بیش از یک میلیارد تومانی در کنار و یا نزدیک گلزارهای شهدا دارند، موظف به ساماندهی گلزار شهدا هستند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از گلزارهای شهدای استان وضعیت مطلوبی ندارد، عنوان کرد:کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا، دستگاه‌های اجرایی عمرانی و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در تعریف پروژههای بزرگ خود نزدیکترین گلزار شهدا به پروژه مورد نظر را نیز ساماندهی کنند.

نیک‌اقبالی خواستار اجرایی شدن مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدا شد و ابراز کرد: در این زمینه هیچ‌گونه وعده‌ای از مدیران پذیرفتنی نیست زیرا ساماندهی گلزار شهدا بر سایر امورات اولویت دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات تخصیصی این استان به صورت 21 درصد نقدینگی و 29 درصد اسنادی بوده که انتظار می‌رود سندها و برنامه‌ها ادارت بر این اساس پیش بینی و برنامه ریزی شود.

نیک‌اقبالی خواستار پیگیری به جد مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان شد و گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی گلزار شهدا بی تفاوت نباشند و این مهم را جزو اولیت‌‌های خود بدانند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت‌های برق، آب و گاز موظف به ارائه خدمات به گلزارهای شهدا مطابق قانون هستند و در صورت هرگونه کم‌کاری منتظر پاسخ قانع کننده مدیریت ارشد استان باشند.

انتهای پیام/ش

100 درصد گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.