معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: واحدهای خالی مسکن مهر را در قالب مسکن اجتماعی با همکاری بنیاد مسکن واگذار خواهیم کرد.

واگذاری واحدهای خالی مسکن مهر در قالب مسکن اجتماعی/کیفیت واحدهای مسکن مهر را افزایش داده ایممحسن نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در گذشته به کیفیت واحد‌های مسکن مهر توجه نمی‌شد و در این خصوص سعی کرده‌ایم که مسائل قبلی را برطرف کرده و اقدامات لازم را جهت کیفی‌سازی واحد‌های مسکن مهر به کار گیریم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید در ادامه افزود: در پردیس برخی از واحد‌های مسکن مهر با کمبود کیفیت و امکانات روبرو بودند که با کیفی سازی این واحد‌ها، در حد مطلوب به متقاضیان تحویل داده شد.

نریمان در خصوص تحویل دیرهنگام برخی از واحد‌های مسکن مهر نیز گفت: بعضی از واحد‌ها به دلیل مسائلی از جمله  معارض حقوقی، کمبود تسهیلات بانکی و تأخیر در پرداخت آورده متقاضیان و مشکلات مربوط به پیمانکاران مواجه بودند که همین امر موجب تأخیر در  تحویل واحد‌ها شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: ما سعی کرده‌ایم تسهیلات مسکن مهر را از ۲۵ میلیون  به ۴۰ میلیون تومان رسانده و با تحویل واحد‌های مسکن مهر متقاضیان را در تکمیل آورده خود ترغیب کنیم.

نریمان در ادامه به واحد‌های مسکن مهر خالی اشاره کرد و گفت: برخی از این واحد‌ها را در پروژه مسکن اجتماعی به کار گرفته و با ایجاد خدمات اجرایی، زیربنایی و روبنایی از جمله راه اندازی مترو در شهر‌های جدید سعی کردیم اقبال مردم را برای سکونت در این شهر‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام/

افزایش تسهیلات مسکن مهر تا سقف۴۰ میلیون تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
در طول تاریخ کشور بزرگ ایران بارها توسط دشمنان به ناحق مورد ظلم و بی عدالتی قرار گرفته مخصوصا مردم فقیر ولی هیچ زمانی مثل امروز روزی من و فرزندانم دچار زندگی بیهوده و سراسر مشکلات و ناراحتی را با تمام وجود لمس نکرده بودیم اگر جلوگیری از تولد و جمعیت نبود الان در ایران نیمی از فقر از بین میرفتند یک بدبخت کمتر زندگی دیگران بهتر کشور ایران با داشتن 30 میلیون جمعیت شاید بتواند به ملتش کمکی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
مسکن مهر با نام مسکن اجتماعی!!!!!!
خوبه والا بعضی دولتها بیخیال ساخت مسکن شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
مسکن مهر با نام مسکن اجتماعی!!!!!!
خوبه والا بعضی دولتها بیخیال ساخت مسکن شدند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی رمضانی
۰۱:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۶
--آیا در همه شهرها مسکن اجتماعی به متقاضیان واگذار میشه یا فقط در شهرهایی که از مسکن مهر ،مسکنی بدون متقاضی مونده باشه یا فقط در تهران!؟
--سپرده باس داشته باشی یا نه!؟ بدون سپرده هم میدن!؟
--مبلغ قسطش چقدره!؟تقریبا! درحد توان پرداخت دهکهای پایین جامعه خواهد بود!؟ما ضعیفترها میتونیم از این مسکن ها خریداری کنیم!؟موقع وضع قوانین واگذاری کسی هم بفکر ما بوده!؟
--با تشکر از همه زحمتکشان و دست اندرکاران !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
کیفتشون خیلی بالاست منو یاد دوران کودکیم میندازه که با نوار کاست خونه میساختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
خدایا کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
مسکن اجتماعی دیگه چیه
Turkmenistan
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
والا منم مستاجرم اجاره بها خانه ها خیلی بالاست
Turkmenistan
عبدالله
۱۸:۰۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
مسکن گران ! برای جوانان کم درآمد! و همین آپارتمان های بی قواره ی گران هم که عمر مفید کمتر از سی سال دارند، تا چند سال دیگه از توی شیرآلتش، جای آب از آن هوا خارج خواهد شد علی الخصوص در شهر های کویری مثل مشهد و قم و یزد و اصفهان و ....
خدا بداد جوانان برسه!
آخرین اخبار