سرپرست شهرداری سنندج گفت:ترانشه مسیر ورودی دوشان سنندج یکی از محل‌های است که امکان ریزش آن وجود دارد و در صورت تعامل و همکاری ساکنان این محل مشکل ریزش این ترانشه رفع خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا کاظمی گفت:وضعیت توپوگرافی سطح شهر به گونه‌ای است که بسیار از معابر و محلات دارای پرتگاه‌های خطرناکی است.

وی افزود: این شهرداری در بسیاری از شهرک‌های سطح شهر در راستای ایمن سازی معابر اقدام لازم جهت احداث دیوار حائل را انجام داده است .

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: ترانشه مسیر ورودی جاده دوشان واقع در کمربندی بهشت محمدی یکی از مکان‌های بسیار خطرناک است که احتمال ریزش بخصوص در هنگام بارش برف و باران را دارد.

کاظمی افزود: تعداد 17 باب منزل مسکونی در مسیر محدوده این ترانشه وجود دارد که تعیین تکلیف این منازل در الویت برنامه های این شهرداری قرار گرفته است.

وی اعلام کرد : پرونده برای تملک منازل مسکونی در مسیر محدوده  ترانشه ورودی دوشان تشکیل شده است و در مرحله نخست باید بر اساس نظر کارشناسان قیمت این املاک تعیین شود.

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری ساکنان محدوده این ترانشه در تملک واحدهای مسکونی بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با هماهنگی لازم قیمت کارشناسی املاک تعیین شود.

سرپرست شهرداری سنندج تصریح کرد: در صورت تملک منازل مسکونی عملیات ایمن سازی محدوده ترانشه ورودی دوشان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

ضرورت ایمن سازی معابر شهرک‌های سطح شهر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار