فرمانده سپاه شهرستان دیواندره گفت: سپاه در کنار تامین امنیت،محرومیت‌زدایی را جزو فعالیت‌های اصلی خود قرار داده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جمشید بهشتی‌فر فرمانده سپاه شهرستان دیواندره صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها و برنامه‌های مشترک سپاه و کمیته امداد که با حضور مدیرکل این نهاد در دیواندره برگزار شد با بیان اینکه کمیته امداد، سپاه و بنیاد شهید جزو سرمایه‌های انقلاب هستند،گفت: سپاه در کنار تامین امنیت، محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه را جزو فعالیت‌های اصلی خود قرار داده است.

وی بیان کرد: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمندان، به صورت جداگانه کمک‌هایی را در بین مدارس توزیع می‌کنیم و بخشی از کمک‌ها هم با هماهنگی کمیته امداد در بین مددجویان و دانش‌آموزان نیازمند این خانواده‌ها توزیع می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره نیز در این جلسه عنوان کرد: همکاری با نهاد کمیته امداد که کار خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه را بر عهده دارد سبب افتخار است و این سازمان همچون سال‌های گذشته زمینه‌سازی لازم در سطح مدارس را برای برگزاری جشن عاطفه‌ها انجام خواهد داد.

وی افزود: مشارکت کارکنان سازمان آموزش و پرورش در طرح حمایت از کودکان یتیم و محسنین یکی از برنامه‌هایی است که با همکاری کمیته امداد انجام می گیرد و 110 رابط در سطح مدارس برای هماهنگی با برنامه‌های کمیته امداد ساماندهی شده اند.

انتهای پیام/ م ح

همکاری سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.