دفتر گزینش و استعدادیابی نیروی زمینی ارتش در تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان صبح امروز در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش در استان گلستان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان، امیر معمارباشی ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش اظهار داشت: در راستای طرح‌های نیروی زمینی مصوب شده در قالب طرح رحمت العالمین و بازدید از یگان‌ها، حضور امیر حیدری را در استان گلستان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش جمهوی اسلامی در استان گلستان افتتاح شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران با بیان اینکه امیر حیدری از دستاورد‌های تیپ ۲۳۰ بازدید می‌کند، افزود: در تیپ ۲۳۰ نمایشگاهی از دستاورد‌های ارتش به سمع و نظر فرمانده ارتش جمهوری اسلامی می‌رسد.

امیر معمارباشی یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، کارکنان، جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های امروز امیر حیدری در استان گلستان است.

وی افزود: دفتر جذب و استخدام ارتش در استان گلستان سال‌ها مدنظر نیروی زمینی است تا از بهترین افراد شاخص در استان‌ها نیرو به‌کارگیری شود.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران گفت: کارکنان این دانشگاه با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس وضعیت و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی را تبیین می‌کنند و زمینه را برای استخدام افراد علاقمند و واجد شرایط فراهم می‌سازند.


انتهای پیام/ق

 افتتاح دفتر جذب و گزینش و استعدادیابی ارتش در گلستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.