مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اقدامات برای ساخت آشیانه ویژه بالگرد امدادرسان در این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اقدامات برای ساخت آشیانه ویژه بالگرد امدادرسان در این استان خبرداد و افزود:پایگاه امداد هوایی با اعتبار ۴ میلیارد تومان در جهت خرید زمین و ساخت آشیانه ویژه بالگرد امدادرسان در دست انجام است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزارو ۶۰۰ داوطلب، ۲ هزارو ۳۰۰ نفر امدادگر و ۵ هزارو ۴۰۰ نفر جوانان هلال احمر با جمعیت هلال احمر استان مرکزی در شاخه‌های مختلف همکاری دارند افزود:وی گفت: اجرای طرح ملی خادم در ۱۱ شعبه استان امسال برای ۱۵ هزار خانوار با هدف اشنایی خانواده‌ها با مقابله با مخاطرات و بلایای طبیعی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون جمیت هلال احمر استان مرکزی به هزار و ۷۷۲ نفر در ۵۴۱ مورد حادثه امدادرسانی کرده که از این تعداد ۳۵۲ مصدوم انتقالی و ۷۳ نفر اسکان داده شده و ۲۸ مورد هم عملیات ر‌ها سازی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امسال هم پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری با استقرار یک پایگاه موقت و ۷ پست سیار و ۱۲ پایگاه شبانه روزی پشتیبانی از حوادث و عملیات‌های جاده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام / ج

تلاش برای راه اندازی پایگاه امداد هوایی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.