در پنجمین جلسه شورای پنجم شهر تهران، مراسم سوگند محمد علی نجفی شهردار تهران با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برگزار می شود.

برگزاری مراسم ادای سوگند نجفی در پارلمان شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پنجمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش که به صورت عادی برگزار می شود، مجید فراهانی و الهام فخاری دو عضو شورای اسلامی شهر تهران نطق پیش از دستور خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مراسم سوگند محمد علی نجفی شهردار تهران با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش برگزار می شود.

براساس این گزارش، در این جلسه 7 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران انتخاب خواهند شد.

همچنین یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر در سازمان پارک سوارها و پایانه های مسافربری شهر تهران در اجرای ماده 24 اساسنامه سازمان مزبور انتخاب خواهد شد.

 در این جلسه همچنین یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اجرای ماده 6 اساسنامه سازمان مزبور و یک نفر هم نماینده شورای اسلامی شهر تهران در اجرای ماده 64 اصلاحی قانون مالیات های مستقیم انتخاب خواهد شد.

مجتبی عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به منظور ارائه گزارش در خصوص اقدامات شهرداری تهران در برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

بررسی برنامه های شهرداری در ایام اربعین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار