عضو تیم ملی دو و میدانی گفت: با توجه به نفراتی که برای داخل سالن آسیا انتخاب شده اند،می توانیم در این مسابقات بین پنج تا 6 مدال را کسب کنیم.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد:خوشبختانه در حال حاضر وضعیتم رضایت بخش است و مصدومیتم به طور کامل برطرف شده است و تمام سعی ام بر این است با تمریناتی که پشت سر می گذارم بتوانم نتایج خوبی را در بازی های داخل سالن آسیا کسب کنم.

او درباره نتایج اخیر تفتیان در رقابت های بین المللی گفت:حسن ورزشکار ارزشمندی است که نتایج خیلی خوبی را در رقابت‌های بین‌المللی گرفته و رکورد قابل احترامی را هم به ثبت رسانده است. رقابت ما 2 نفر باعث شده که در تمامی مسابقه‌ها، چه داخلی و چه خارجی روحیه مبارزه در ما به وجود بیاید و از پیش برنده نباشیم و تمام تلاش مان را کرده ایم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و همین مسأله باعث شده که رکوردهای مان صدم به صدم بهتر شود.

دارنده مدال مسابقات‌ آسیایی درباره اینکه لیگ دو و میدانی ما چقدر با استانداردهای جهانی فاصله دارد وحضور تیم آسان پرداخت را در رقابت های امسال چطور ارزیابی می کنی،تصریح کرد:متأسفانه ما به هیچ عنوان لیگ پویایی نداریم، فقط صرفاً به جهت اینکه فدراسیون لیگی را برگزار کرده باشد که رفع تکلیف شود، آن را برگزار می‌کند. اگر هدف‌مان از برگزاری لیگ، استعدادیابی است یا این‌که حداقل برای ورزشکاران مان درآمدزایی کنیم باید بگویم به هیچ کدام این اهداف‌مان نرسیده ایم. امیدوارم روزی لیگی در کشورمان با تیم‌های خوب و در حد و اندازه‌های بچه‌های ملی پوش برگزار شود و مبلغ قراردادی که بچه‌ها می‌بندند راضی باشند.سطح امکانات دو و میدانی هم خیلی پایین است، ما در بیشتر شهرستان‌ها پیست تارتان نداریم، در همین تهران هم با توجه به اینکه سه، چهار پیست تارتان هست اما آن شرایطی که دو و میدانی کاران بتوانند حداکثر استفاده را از این پیست‌ها و امکانات ببرند مهیا نیست.البته به نظرم آسان پرداخت به دلیل اینکه حامی مالی فدراسیون است تصمیم گرفت در رقابت های امسال تیم داری کند و این کاری پسندیده است که بدون شک می تواند در روند پیشرفت ورزشکاران این رشته تاثیر گذار باشد و امیدوارم در سال های بعدی هم تیم های به مراتب بیشتری برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.

قاسمی در مورد برنامه اش برای حضور در بازی های داخل سالن آسیا بیان کرد:تمام سعی و تلاشم بر این است تا  بتوانم در این مسابقات نه تنها نتایج مناسبی را کسب بلکه حتی بهترین مدال را هم در این رقابت ها مانند چند دوره گذشته برای کشورم بدست آورم.زیرا همان طور که می دانید کسب یک مدال طلا می تواند باعث شود تا کاروان جمهوری اسلامی ایران رتبه بهتری را در جدول رده بندی پیدا کند.

عضو تیم ملی درباره اینکه ورزشکاران کشورمان چه نتایجی را در مسابقات داخل سالن آسیا کسب خواهند کرد،پاسخ داد: تمام دو و میدانی کارانی که برای حضور در این مسابقات انتخاب شده اند، از ورزشکاران باتجربه تیم ملی محسوب می شوند و امیدوارم با اثبات شایستگی هایشان در رقابت های داخل سالن هم به اهداف خود دست یابند.مطمئن باشید می توانیم در این مسابقات بین پنج تا 6 مدال را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات دونده سرعت تیم ملی درباره وضعیتش پس از مصدومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار