نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با هدف تقویت جایگاه تولید ایرانی در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛  محمد جواد خالقی، مدیر اجرایی نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در هفته دولت و با هدف ثبت و نشر آثار هنری مرتبط با اشتغال و تولید با رویکرد اقتصاد و هنر در سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برگزار شده است.

 

 وی ادامه داد: نقش پر رنگ کارگران و بانوان در عرصه های مختلف تولید از تولید آثار هنری صادرات محور و تقویت جایگاه تولید ایرانی، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با این رویکرد توسط هنرمندان در بخش طراحی، ترکیب مواد، نقاشی و عکس به نمایش درآمده است.

 

خالقی بیان کرد: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه بررسی زمینه های هر چه بهتر صادارت آثار هنری در حاشیه میزهای اقتصادی و تجاری در کشورهای همسایه است تا علاوه بر توسعه صادرات صنعتی، هنر ایرانی به صنعت آمیخته و نقش هنر در تولیدات برخی صنایع مرتبط دیده شود.

 

در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی آثار شهلا آگاه در بخش نقاشی ترکیب مواد، شیما سعادت اسدی در بخش نقاشی و ملیحه هاشمی در بخش طراح مد لباس ایرانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

 

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه از 11 شهریور امسال تا 16 این ماه در محل گالری ارغوان، بلوار سجاد مقابل دفتر سازمان ملل دایر می باشد.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.