در مراسمی ۱۲۰ نفراز دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی اردو‌های جهادی درخنجین اغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در مراسمی گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی اردو‌های جهادی در خنجین را با عنوان رسم هجرت آغاز کردند.


این گروه‌های جهادی متشکل از ۱۲۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه‌های استان مرکزی به مدت ۱۰ روز در بخش خنجین خدمت رسانی می‌کنند.

آقامحمدی، مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در مصاحبه با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: اردوی جهادی دانشجویی در عرصه‌های مختلف در بخش خنجین برگزار می‌شود وامیدوارم که گامی هر چند کوچک در محرومیت‌زدایی برداشته شود.

آقامحمدی افزود: اردو‌های جهادی ترویج فرهنگ محرومیت‌زدایی، کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرو‌مان جامعه است وخودسازی و تقویت روحیه انقلابی و معنوی اولین اثر شرکت در اردوهاست.
وی اضافه کرد: محرومیت زدایی از ویژگی‌های اردو‌های جهادی و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده وهست.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: جوانان این مرز و بوم هر کدام در جبهه‌ای می‌جنگند، برخی خط شکنان آتش به اختیار مانند محسن حججی برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از حریم و حرم کمر همت می‌بندند و برخی هم در داخل مرز‌ها برای رفع محرومیت و کمک به مردم مستضعف و محروم در جبهه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی می‌جنگند.

انتهای پیام / ج

اردو‌های جهادی دانشجویان استان مرکزی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار