محور کرمانشاه-کامیاران یکی از پرحادثه‌ترین نقطه جاده‌ای استان

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وجود 66 نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان گفت: این نقاط پرحادثه با علائم فسفری رنگ آشکارسازی شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه این نقاط پرحادثه نیاز به اصلاح هندسی جدی دارند،گفت:از رانندگان تقاضا داریم با رویت این علائم حتما با سرعت مجاز حرکت کرده تا دچار حادثه نشوند.

 وی ادامه داد:محور کرمانشاه-کامیاران را یکی از پرحادثه‌ترین نقاط جاده‌ای استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بیشترین تلفات جاده‌ای تابستان امسال مربوط به این محور است.

وی با بیان اینکه تردد مسافران استان‌های شمال غرب کشور به سمت جنوب از این محور صورت می‌گیرد، گفت: با وجود حجم ترافیک بالا در این محور، این جاده دو طرفه و کم عرض است و این امر زمینه ساز بروز بالای تصادفات در این محور شده که باید جهت تعریض آن اقدام شود.

حیدری همچنین محور کرمانشاه- سراب نیلوفر را یکی از پرحادثه‌ترین نقاط استان عنوان کرد و افزود: این محور نیز کم عرض بوده و جوابگوی ترافیک بالای آن نیست که باید برای تعریض این محور نیز اقدام شود.

 

انتهای پیام/ز

اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.