کرمانشاه؛

افزایش 5 برابری ترافیک در جاده‌های کرمانشاه

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش پنج برابری ترافیک جاده‌های استان با شروع سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ مراد حیدری سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه؛  با اشاره به شروع رسمی تعطیلات تابستانی، گفت: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، به طور رسمی تعطیلات تابستانی شروع شده است.

حیدری افزود: با شروع تعطیلات رسمی، ترافیک جاده‌های استان نیز بسیار پرحجم شده و نسبت به روزهای عادی سال چهار تا پنج برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ترافیک جاده‌های استان در حال حاضر نیمه سنگین و روان است، گفت: هم اکنون محورهای کرمانشاه-همدان، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و کرمانشاه-جوانرود پرترددترین محورهای استان به شمار می‌روند.

حیدری با توجه به شلوغی جاده‌ها از رانندگان خواست تا حتما زمان سفر را مدیریت کرده و از هرگونه شتاب و عجله برای برگشت خودداری کنند.

وی همچنین از همه رانندگان خواست تا به طور جد رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و از سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کنند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو تاکید کرد و افزود: سال گذشته بیشترین قربانیان را سرنشینان خودرو تشکیل می دادند و عمدتا نیز از ناحیه سر دچار ضربه شدند که با بستن کمربند ایمنی می شد از بسیاری از این حوادث پیشگیری کرد.

حیدری از حضور 85 تیم گشتی محسوس و نامحسوس در طرح تابستانی پلیس راه استان نیز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح از ظرفیت ناظران محلی نیز استفاده شده و برای آنها کارت شناسایی صادر شده تا هرگونه تخلف راهنمایی و رانندگی را گزارش دهند.

وی افزود: همچنین به منظور ایمن سازی جاده‌ها، آشکارسازی نقاط حادثه خیز با همکاری راهداری صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار