مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان گفت: حضور مدافعان حرم رمز بیداری اسلامی و نتیجه دوران دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشست هم ‌اندیشی برنامه‌های دفاع مقدس با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: حضور مدافعان حرم و بیداری اسلامی ماحصل دوران دفاع مقدس است و نتیجه ایستادگی و مقاومت در ملت‌ها اقتدار و امنیت را برای کشورهای مختلف به همراه دارد.

رسول جلایی با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ مقاومت افزود: جریان سازی، تداوم و گفتار دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین مباحث ضروری جامعه امروز است که نیازمند همکاری و همراهی اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در مسئله اطلاع‌رسانی و روشنگری مهمی دارد، گفت: پرداختن به لایه‌های پنهان دوران دفاع مقدس ضروری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر اززش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه اگرچه از حیث فیزیکی و سخت جنگ به پایان رسیده، ولی شکل جنگ تغییریافته است، گفت: امروز نیاز است خود را در فضایی ببینیم که از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد می‌شود و این بازخوانی به ما این فرصت را می‌دهد تا با پرداختن ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و لایه‌های پنهان دوران دفاع مقدس زمینه آشنایی همگان با فرهنگ دفاع مقد س فراهم کنیم.

رسول جلایی با اشاره به اینکه انتقال تجارب و دستاوردهای دفاع مقدس صرفا با روایت و بازگویی رزمندگان و پیشکسوتان حاصل نمی‌شود، بیان کرد: انتشار، انعکاس و استمرار دستاوردهای دوران دفاع مقدس، نیازمند حمایت کسانی است که از آنها به‌عنوان اصحاب رسانه یاد می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر اززش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه باید به قهرمانان خود هرچه بیشتراهمیت دهیم، افزود: زیبایی‌های دوران دفاع مقدس آن‌قدر زیاد است که باید در این جنگ سخت و نابرابر آن را به همگان ارائه کنیم.

وی گفت: بهترین محصولات در زمینه‌های فرهنگی و فیلم‌سازی در حوزه دفاع مقدس تولید می‌شود که فروش میلیاردی آثار دفاع مقدس، بیانگر اقبال عمومی به این دست از آثار است.

 

انتهای پیام/ع

 

ضرورت پرداختن به لایه‌های پنهان دوران دفاع مقدس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.