مدیر تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک از پیشرفت ۶۵ درصدی طرح توسعه این آستان خبرداد.

 حجت‌الاسلام حسینخانی مدیر تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک در مصاحبه با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: طرح توسعه حرم مطهر و ساخت بقعه مطهر آستان امامزاده محمدعابد (ع) اراک تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح توسعه آستان محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک + عکس


حجت‌الاسلام حسینخانی با اشاره به اینکه ساختمان جدید این بقعه در قالب ۳ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا و ۸ رواق احداث می‌شود که با بهره برداری از آن فضای مناسبی به منظور استقبال و استفاده معنوی زائران فراهم می‎شود افزود: در ماه مبارک رمضان سال ۹۳ دو شبستان این امامزاده به بهره‎برداری رسید و در همان زمان کلنگ عملیات تخریب بنای قدیمی بقعه شریف این آستان مقدس به زمین زده شد.


وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶ میلیارد تومان برای کار عمرانی این امامزاده هزینه شده است و ۶ میلیارد تومان دیگه برای تکمیل و بازسازی آن نیاز است اضافه کرد:در صورت تامین این مبلغ با کمک خیرین طرح توسعه این آستان مقدس تا یک سال ونیم آینده تکمیل می‌شودو مورد بهره‎ برداری قرار می‌گیرد.

مدیر تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک ادامه داد: بقعه قدیمی این آستان مبارک گنجایش حضور زائران را نداشت و لزوم توسعه و بازسازی آن یک ضرورت بود.

انتهای پیام / ج.

طرح توسعه آستان محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک درحال تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار