مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: از جمعیت 2 میلیون و هشصد هزار نفری استان، بیش از دو میلیون و 163هزار و 111 نفر آنان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت کردند.

بیش از 2 میلیون نفر در سیستان و بلوچستان دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمد صفدری در شورای سلامت استان افزود: یک میلیون و 648 هزار و 627 نفر از بیمه شدگان استان دفترچه بیمه سلامت روستاییان رایگان دریافت کردند که می توانند در صورت نیاز از خدمات خدمات نظام سلامت و بیمه سلامت در مراکز درمانی بهره مند شوند.

وی بیان کرد: طی سال گذشته در سطح یک بیمه درمانی برای درمان روستاییان بیش از دو هزار میلیارد ریال هزینه شد علاوه بر آن در سطح دو و سه بیمه نیز برای درمان بیماران هزینه هایی اعتباراتی پرداخت شد.

صفدری گفت: در راستای آسایش و رفاه بیمه شدگان، مراکز تشخیصی درمانی روستایی و شهری اعم از پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص و داروخانه ها، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاهی بخش خصوصی و دولتی در استان طرف قرارداد این بیمه هستند.

وی  ادامه داد: اداره کل بیمه سلامت استان مانند بازوی سازمان بیمه سلامت میکوشد در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید با عدالت اجتماعی و با فرهنگ سازی گامهای بلندی در جهت ارتقاء شاخص های سلامت وافزایش رضایتمندی جامعه بیمه شدگان بیمه سلامت استان بردارند.

وی ادامه داد: حفاظت مالی و کاهش هزینه های درمانی بیماران خاص از جمله اولویت های سازمان بیمه سلامت است.

انتهای پیام/ع

بیش از 2 میلیون نفر در سیستان وبلوچستان زیرپوشش بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار