مالیات زیاد ، یکی از معضلات صنعت فرش در کرمان

رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: بدلیل مالیات زیاد فرش، تولید کنندگان فرش ها را در انبارهای منازل نگهداری می کنند بنابراین نمی‌توان، فرش کرمان را به شکل محسوس در بازار مشاهده کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،فخری الله توکلی رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی استان کرمان  با اشاره به اینکه برای ثبت جهانی شهرستان راور به عنوان شهر جهانی فرش مکاتباتی انجام شده است، گفت: بدلیل مالیات زیاد فرش، تولید کنندگان فرش ها را در انبارهای منازل نگهداری می کنند بنابراین نمی‌توان، فرش کرمان را به شکل محسوس در بازار مشاهده کرد.
وی احیای صنعت فرش و صنایع دستی را یکی دغدغه های استاندار کرمان برشمرد افزود: با ثبت رسمی انجمن فرش استان کرمان، از ماه آینده فعالیت این انجمن به صورت رسمی آغاز می شود.
وی به اقدامات کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره، قرار دادن محصولات صنایع‌دستی در فروشگاه اینترنتی و همایش صنایع دستی، همکاری در چاپ دو جلد کتاب و برگزاری جلسه در محل فرمانداری‌ها از جمله اقدامات می باشد.
رئیس کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی استان کرمان از تشکیل انجمن زنان سرمایه‌گذار صنایع‌دستی و گردشگری توسط کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: مسابقه عکس فرش دستباف در دکوراسیون داخلی توسط کمیسیون قالی و صنایع دستی اتاق بازرگانی استان کرمان برگزار شد که یک هزار قطعه عکس به این مسابقه ارسال شده و نفرات برتر از پنج استان انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ی

راور ، شهر جهانی فرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار