مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مردم نیک‌اندیش اصفهان هم‌زمان بافرا رسیدن عید سعید قربان بیش از 370 میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به نیازمندان اهداء کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران  با اشاره به اینکه هرساله کمیته امداد استان در روز عید قربان پذیرای نذورات مردمی است، عنوان کرد: کمیته امداد با ایجاد پایگاه‌هایی در روز عید قربان از مردم نذورات را دریافت و به نیازمندان کمک می‌کند.

شیران با اشاره به اینکه بیش از 370 میلیون تومان نذورات نقدی و غیرنقدی در عید قربان جمع‌آوری شد، افزود: از این مبلغ، 110 میلیون تومان نقدی و 260 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اهدای 360 میلیون تومان نذورات در عید قربان سال گذشته و افزایش 3 درصدی این مبلغ، افزود: بیش از 80 میلیون تومان از نذورات جمع‌آوری‌شده نقد و 281 میلیون تومان غیر نقدی از سوی مردم و مراکز نیکوکاری استان اصفهان دریافت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه گوشت‌های نذری بر اساس نیاز خانواده‌های تحت پوشش به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی و به درب منازل تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: کمیته امداد با تلاش و همت مسؤولان در کوتاه‌ترین زمان نذورات نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری‌شده رابین نیازمندان توزیع کرد.

وی در پایان با تأکید بر همیاری و همکاری نیکوکاران و خیران با این نهاد عنوان کرد: مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح‌های حمایتی موجب تسریع در رسیدگی به امور فقرا و ارائه خدمات مطلوب‌تر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان جمع‌آوری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.