به مناسبت دهه ولایت و امامت همایش امامت و ولایت در ۱۰ شهرستان استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهزاد مریدی مدیرکل ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری همایش امامت و ولایت در ۱۰ استان فارس گفت: سلسله همایش‌های دهه امامت و ولایت از ۹ شهریور شهریورماه امسال در فارس آغاز شده که نخستین همایش به شهرستان اقلید اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این همایش امروز در شهرستان خرم‌بید برگزار می‌شود، بیان کرد: فردا این همایش به میزبانی شهرستان سپیدان برگزار و ۱۲ شهریور ماه ۹۶ نیز پرچم این همایش در دست مردم شهرستان جهرم قرار می‌گیرد.

مریدی تصریح کرد: شهرستان‌های رستم، پاسارگاد، مرودشت، نی‌ریز، لامرد و بوانات نیز از از ۱۳ تا ۱۸ شهریور ماه امسال میزبان برگزاری همایش امامت و ولایت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه در این همایش برنامه‌های متنوع سخنرانی، مدیحه‌سرایی و مولودی اجرا می‌شود، افزود: این برنامه با همکاری گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد غدیر در شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام برنامه‌های متنوع از جمله برگزاری شب شعر ملی غدیر نیز در حرم شاهچراغ (ع) و شب شعر غدیر در نورآباد ممسنی برپا می‌شود.

 

انتهای پیام/ت


برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار