نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیرو‌های مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار، امنیت، عزت ملی و لنگرگاه اطمینان، آسایش و آرامش ملت ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وحدت و هماهنگی و بر اساس وظایف، به ماموریت‌های ذاتی خود می‌پردازند و نقش یکدیگر را در این زمینه تکمیل می‌کنند و در مقابل دشمنان ایران و اسلام ایستاده‌اند.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران ویژگی‌های ممتازی دارند که مکتبی بودن، مردمی بودن و انقلابی بودن آن‌ها از مهم‌ترین شاخصه‌ها و ویژگی‌های این نیروها در جمهوری اسلامی ایران است. ایمان نیروهای مسلح به خدا و روز جزا، در راس این ویژگی‌ها قرار دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هوا، فضا، زمین، دریا، قدرت موشکی و پدافند هوایی همه در جهت مقابله با دشمنان اسلام، بدخواهان ملت ایران و در دفاع از مظلومان است و ایران اسلامی در ارتقا قدرت بازدارنده دفاعی و ارتقا توان موشکی خود، هیچ محدودیتی را نمی پذیرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، مقابله توازن قدرت را به سوی بازدارندگی همه جانبه دفاعی به پیش خواهد برد بیان داشت: یکی از جلوه های مکتبی بودن نیروهای مسلح، ارتباط با خدا است. تلاوت قرآن، ادای نماز، استمداد از خدا، دعا و نیایش، توسل به اهل بیت، الهام از غدیر و ولایت حضرت علی (ع)، عاشورای حسین (ع) و مکتب انتظار امام زمان (عج) نشانه ارزشمداری و از جلوه‌های مکتبی‌بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امنیت در ایران، مردم‌پایه و ولایت‌محور است، ادامه داد: نیروهای مسلح ایران مجاهد در راه خدا هستند. آن‌ها با تمام توان، ظرفیت و استعداد خود با تلاش خستگی ناپذیر در مقابل تهدیدات سخت، نرم و پیچیده دشمنان ایستاده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پدافند هوایی وظیفه دفاع از مرزهای هوایی کشور را به عهده دارد و مرزبان آسمان‌ها است. آن‌ها خط و سنگر اول در مقابله با تهدیدهای هوایی دشمنان هستند و در تهدیدات سخت دشمنان، تهدید درجه اول، تهدید هوایی است.

آیت‌الله کعبی گفت: افتخار نیروهای مسلح ایران آن است که در راس سلسه مراتب فرماندهی، مرجع تقلید و ولی فقیه قرار دارد. ولایت فقیه علاوه بر مشروعیت بخشی به نیروهای مسلح، به حفظ اقتدار و استحکام نیروهای مسلح کمک می کند.


انتهای پیام/م

ابر قدرت بودن مستلزم تکیه بر قدرت خداوند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.