جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: ابر قدرت خدا است، هر کسی که به قدرت خداوند متکی باشد و از خط خدا خارج نشود ابر قدرت خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد مختاری‌فر، جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور بیان داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پایندی و خط آن‌ها منبعث از خط مقام معظم رهبری است. هر کسی خط ولایت و ولایت فقیه را تضعیف کند و زیر سوال ببرد، از ملت ایران نیست.

وی افزود: هر کسی در خصوص توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج و اقتدار نظامی کشور بحث کند و بخواهد به کشورهای زورگو باج دهد از جرگه نیروهای مصلح و انقلابیون خارج است.

جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: آمریکا ابر قدرت نیست اگر کسی بخواهد با آمریکا سازش و به این کشور اعتماد کند و یا فکر کند که آمریکا می تواند با دنیا تعامل داشته باشد و لیبرالیسم و ستمگر نیست، از نظام جمهوری اسلامی ایران خارج است و از جرگه ولایت نخواهد بود.

مختاری بیان داشت: از نظر ما هیچ ابرقدرتی در دنیا وجود ندارد و ابر قدرت خدا است هرکسی که به قدرت خداوند متکی باشد و از خط خدا خارج نشود، ابرقدرت است. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل و با تمام قوا در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

جانشین ارشد نظامی آجا در جنوب غرب کشور گفت: نیروهای آمریکایی در میدان‌های مبارزه و درگیری آنقدر ضعیف هستند که نتیجه آن را در کشور لبنان و در مبارزه با گروه‌هایی مانند حزب‌ الله می‌توان مشاهده کرد. آمریکا در سوریه و افغانستان شکست خورده و فقط یک طبل تو خالی است که مانند کفتار پیر به دولت‌های ضعیف، چنگ و دندان نشان می‌دهد.

مختاری اظهار کرد: نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا در هر جایی که مقام معظم رهبری فرمان دهد، جان خود را فدای کشور کنند. کسی که می‌خواهد جانش را دهد، ترسی از کسی که می‌گوید "گزینه حملات نظامی روی میز است"، ندارد زیرا میز آن‌ها اصلا پایه ندارد که بخواهیم از آن ترسی داشته باشیم.

وی بیان کرد: پدافند هوایی در کنار نیروهای مسلح چند کار اساسی انجام داده است. فرود هواپیمای تروریست معروف، "ریگی" در خاک ایران با همکاری سازمان اطلاعات و نیروی هوایی ارتش ریگی در خاک ایران، یکی از نقاط قوت پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران بود.


انتهای پیام/م

تکیه بر قدرت خدا عامل ابر قدرت شدن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.