بهزاد سلجوقیان گفت: رحیمی توانایی آن را دارد که شرایط هندبال را بهتر کند، اما اگر حمایت نشود هندبال با مشکلات بیشتری رو به رو می‌شود.

کارشناس هندبال : رحیمی از هندبال برود مشکلات بیشتر می شودبهزاد سلجوقیان کارشناس هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، در خصوص مشکلات احتمالی هندبال با کناره گیری رحیمی گفت : معتقدم که اگر رحیمی هندبال را رها کند و از این رشته برود مشکلات هندبال بیشتر می شود . متاسفانه جامعه ورزشی به خوبی از رحیمی حمایت نکرده اند و حالا او مجبور شده حداقل برای حفظ آبروی خود ، چنین تصمیمی بگیرد.

سلجوقیان درباره عملکرد 6 ماهه فدراسیون هندبال با حضور رحیمی عنوان کرد : عملکرد فدراسیون هندبال در 6 ماه گذشته و با حضور علیرضا رحیمی همانند زمانی بود که هندبال ایران جایگاه خاصی نداشت اما رفته رفته مسیر پیشرفت را طی کرد تا به قله آسیا رسید.

او افزود: من معتقدم که رحیمی می توانست با حمایت بیشتر مسئولان نتایج خوبی کسب کند و بار دیگر هندبال را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

کارشناس هندبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برای تیم ملی آقایان مربی خارجی بهتر است یا داخلی اظهار داشت : ما مربیان بسیار خوبی مانند طاهری و حبیبی در ایران داریم اما بهتر است از مربی خارج و بین المللی استفاده کنیم که در عرصه های مختلف فعالیت کرده است و می تواند نکات جدیدی را به ملی پوشان گوش زد کند . همچنین نبایدفراموش کرد که بیشتر مربیان ما سن و سال نزدیکی به بازیکنان دارند و همین مسئله باعث شده جو تمرینات دوستانه تر باشد . به همین دلیلی بهتر است که از از مربی خارجی استفاده شود.

انتهای پیام /

اظهارات کارشناس هندبال در مورد جدایی احتمالی رحیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار